rkyycbnn Slm arkadaşlar bügün kontrole gittim 7 haftalık hamileyim doktor dedi sağ yumurtada kist var dedi böyle durumda olanlar var mı sıkıntı oluyo mu
Hilal-95 rkyycbnn bnmde aynıydı 4. Haftamda oluştu 6 cm kadar oldu 9 haftaya kadar sonra 12. Haftadamda geçti sıkıntı olmaz demişti doktorum zaten çok şükür sıkıntı yaşamadık bebek yicek demişlerdi bana
ruya92 rkyycbnn merhaba ben polikistik hastasıyım aynı zamanda 20 haftalık gebeyim kistler bir sıkıntı çıkarmıyor hiç merak etmeyin ağrı vs falanda olmuyor doktorumda hiçbir şey olmayacağını söyledi canınızı sıkmayın ✌️💜
Hilal-95 rkyycbnn valla bnde anlamamştım öle söledi hatta ben 3 doktora gittim aynı şeyi sölediler bna kendiliğinden gitti sorun olcak bsy değil demişlerdi yice dediler yedimi naptı bılmıyorum ama 10. Haftada gitti🤣
Hilal-95 rkyycbnn aynen inşallah senınkide gecer canım üzülme bıraz ağrı yapıyor bı süre ama gecene kdar