Rasev kuzum o kadar çok kişi bu ara bu dertten muzdarip ki bende dün aynı şekilde gittim su mu ter mi diye turnusol ped verdiler idrar yapınca kurulamadan taktım su dediler özele gittim doktoruma aynı işlem yapıldı lavaboya çıkarmadı ama o bekle dedi su fln yok sıklık muayenesi oldum canım baya yandı ama şükür sıklık ta yok ama bi hastane su dedi diğer değil dedi bende pazartesiyi nasıl beklicem doktora gitmek için onu düşünüyorum ama ALLAH hayırlısını nasip etsin bok dua et ben öyle yapıyorum icim rahatlıyo şükür:) yoksa zor beklerim pazartesini