Civcivim_34 Kızlar bilgisi olan cvp verebilir mi randevu alıcam intten ama bazı doktorlar da gebelere bakılmıyor yazıyor onu anladım ama bazılarında ise lohusa ve ameliyat sonrası diyo oda mı gebelere bakmıyor
minikkoalaam Civcivim_34 sadece gebelere bakilmaktadir yazandan alacaksiniz. randevu bulmak biraz zor malesef 😕
Rumeysaaa1 busra2253 ne kadar sürede bulunur Civcivim_34 sürekli takip etmeniz gerekiyor dün sabahtan 2 3 doktora açıldı randevular ben aldim saat 4u beklemeden sabah akşam bakın ve talep olusturun bildirim geliyor açıldığı zaman
Civcivim_34 minikkoalaam onu bilmiyordum ne alakaysa anlamadım ya hiç biri bakmıyor o zaman benim baktıklarımda hiç yazmıyor
minikkoalaam Civcivim_34 iste denk gelmesi lazim. gelir ama illa ki ben de oraya gidiyorum genelde sabah saatlerinde buluyorum randevu
Mersel2852 Civcivim_34 randevu alabilmek için talep oluşturun. Randevu sistemi açılınca mesaj geliyor. Hemen girip bakmanız lazım randevular çok hızlı doluyor.
Mersel2852 Bakan doktorlar var. Bugün öğle saatlerinde randevu açılmıştı gebeler için. Bende randevu aldım. Sık sık sistemi kontrol edin.
Tugbaa91 Randevu bulmak malesef zor, sürekli bakmak gerekiyor. Gebelere bakılmaktadır yazan doktorlardan almalısınız.
Papatyaytt minikkoalaam Bende orda yapmayı düşünüyorum 29. Haftamdayiz birazda kararsızım ama bakalım 🥺
minikkoalaam merveyenice hepsi bizim doktorumuz 🤣🤣 hangisi denk gelirse, hangisinden randevu bulursam aliyorum diger turlu ayni doktordan almaya calissam hic bulamam herhalde. 🥲
sulekesskin merveyenice ben umudumu kestim her dakka da baksam asla randevu yok talep de oluşturuyorum anında bakıyorum gene yok doğumu orda yapmak istiyorum bi kaç kez muyane olmam gerekiyor oraya
Papatyaytt merveyenice Bende 29 haftaligim bu sabah 2. Kez randevu buldum uzun bı aradan sonra gidicem ins haftaya bakalım dogumuda orda düşünüyorum
sulekesskin Papatyaytt evet ya sabah çok açılmış ama denk gelmedi napalım bulana kadar bakmaya devam ☺️
minikkoalaam Papatyaytt iyi olur insallah ya. ben 4 kere falan gittim toplamda,rastladigim doktorlar da iyiydi ve ilgiliydi cok sukur. burdan ogrendigim kadariyla dogum yapanlar da memnundu genel olarak