Usui aksamlari kocam ve aile dostlarimizla yuruyuse cikiyorduk,2saat felan sonra eslerimiz acikiyordu,bir gun mc donalds,bir gun dominos derken baktim bu isin sonu felaket.esim pizzayi paketleyip eve getirdi,gece saat 1.sicacikti.bir baktim pizzaya,kendime soyle soyledim:ben mi gucluyum o mu?hem de prensip haline getirdim,ben iradeliyim ,gucluyum dedim ve yemedim.(tabi ki sabah isitip yemem istisna🤣onemli olan o gece yememekti)siz de bence kendinizi gaza getirin,insan kendini cok guclu his ediyor,bi simariyor sanki red ettikce,basardikca😌ama tabi ki kacamaklarim olmuyor degil😭cips benim en en zayif noktam.onun icin magazadan hic bir sekilde kendim almiyorum,esime de kiziyorum alinca.zaten 1-2kere neden aldin? Deyince almiyor.buzdolabina meyve filan dograyip koydum ki,gece film filan izleyince atisdirsin,ne onun cani cips cekmesin,ne de ben o aldi die yemeyim)cok uzun yazdim,ozur dilerim🤣