Arkadaşlar bugün 10+3üm uyandğmda bişey aktı açık kahverengi lekeymş korktum sonra 2 saat sonra bi daha geldi bi daha glmedi demin peçeteye silince içerde kaldı sanırım topak gibi nokta kadar geldi doktorumu aradım pruluton depot tek doz ol bugün dedi yaptırdım ama yinede içimde tedirginlk var yarın baktırıcam ultrasonla varmı başına gelen? Napmam gerekiyor? Oksapar kullanıyordm bırak dedi doktorum. Ayrıca progestan alıyorm vajınadan,duphaston alıyorm bide…..