eslemsi Asellinannesi0 bende 15im ama dogum tam hangi ay hangi gun bilemiyorum ya kaci gozukuyor sizin
Meleq Mervecntr 13+4 olduk pazartesi kontrolümüz var 14+2 olucaz nasipse cinsiyet için heyecanla bekliyoruz🥰🥰
Eceelisaefe Mervecntr bnimde 14.6 temmuzda doğum cinsiyet kız dedi hayırlısı olsun artık iki kızım var
beren4097 Mervecntr 17+4 ama ilk bebeğim 38. Haftada doğdu bu bebeğim de öyle doğarsa Haziran annesi oluyorum 😅☺️🤷🏻♀️
Ozge2441 beren4097 Bnm 2 yaşında Bi oğlum var onun için inşallah bunun kız olmasını çok istiyorum 🙈😅😅