Şu tam olarak 24+kaçtasınız? 7 Ocak’ta gitmişsiniz o zamana göre haftasına uyumlu görünüyor değerleri. Sonradan gelişen bir durum olmuş sanırım sizinki. Ancak şöyle söyleyeyim benim bebeğimde de 24.haftada en çok kafada olmak üzere gerilik çıktı. Şu an 31.haftamdayım dün doktora gittim ve nerdeyse bütün değerler tekrar haftasını yakalamış. Hatta kafa ölçüsü tam haftasında. O yüzden sakin olun ve endişe etmeyin. 🙏🏻 Gerilik çok çok fazla görülebilen bir durum. Doktorlar en iyisini bilirler. Detaylıyı bence muhakkak yaptırın.