Arkadaşlar merhabalar b12 iğnesi verdi doktor ismi dodex. Bana mesaj olarak reçete yolladı ve haftada bir kere olmam gerekiyormuş anlaşmazlık olmış sanırım. Ben gün aşırı oldum bugün 2. Yi oldum ve göz altımda göz kapağımda kırmızı kan benekleri oluştu. Size de verdiler mi böyle bir iğne ne kadar aralıklarla oldunuz sizce bebeğime bir zararı olur mu yardımcı olursanız çok sevinirim