Öncelikle ben öyle 5li 10lu falan hastane çıkışı almadım kendim yaptığım takımlarım var 😅
Bebiş için
1 tane ebeye vermek için alt üst,zıbın,eldiven,şapka,bez bide penye battaniye (bu kendi yaptığım takım)
2 tane tulum ve çıtçıtlı badi - bi tane alt üst takım
3 çorap - 2 eldiven - 3 ağız mendili
Bir kalın bir ince battaniye - 15 adet bez
Kendim için
Bir alt üst bir elbise pijama
2 adet emzirme sütyeni ve atleti
3 adet kilot - depent ve uzun ped
Terlik - hırka - 3 adet çorap
Göğüs pedi - gümüş kapak ve göğüs kremi
Manuel pompa
İşte biberondur emziktir falan koymadım yada pişik kremi gereksiz bence yeni doğan bebek 1 günde pişik olmaz diye düşünüyorum. Varsa önerileriniz yazabilirsiniz kızlar