Merhaba ben 11+4 haftalık hamileyim azıcık bi göbeğim var daha erken olduğu için göbektir herlde karnım bu kadar çabuk cıkmaz diye düşünüyorum neyse sürekli bi şişkinlik rahat hareket edememezlik var sanki 9 aylık karnım varmış gibi bi şişkinlik nasıl geçer acaba bu his