Ayselosman husyus57 27 ye girmek uzereyim bebekten olmasada hastaliktan baya kotuyum grip oksuruk hepsi var insallah corona degildir
Sibeltug Zynp44 bende 25+3 deyim ve heryerim ağrıyor özellikle bacaklarım ve belim 😢 bugünde böbreklerm başladı
Ferii95 26+1 iz bizde. İyi gidiyor çok şükür. Hareketlerimiz baya sertleşti 😁 1 haftadır geceleri çok uyanıyorum bi de önceden 1 defa tuvalete kalkardim. Simdi 3 4 defa uyanınca bugün az Uyandım diyorum. Bebis gelmeden uykudan uyandırmaya alistiriyor 😅
Nilist 24 olduk biz. Tekmelerimiz çoğaldı. Keyfimiz yerinde ama artık karnım iyice büyüdüğü için eğilip kalkarken kendimi rahatsız hissediyorum.
Sweetbabyy husyus57 26 haftalık oluyoruz bıgün çok şükür iyiyiz karnım da çok büyümedi dışardan belli olmuyor henüz namaz kılarken secde biraz zor oluyor
bbnngg husyus57 26+4 üm. Bebeğim 2 gündür daha sakin hareket etmeye başladı. Böyle olan var mı? Endişe etmeli miyim?
husyus57 bbnngg bende bu hafta 2 gün çok nadir hissettim baya telâşlandım moralim bozuldu şimdi tekrar hareketlendi bence normal telaş yapma
gizemkrgzl bbnngg hayır endişe etme tabiki. Benimde öyle sert vuruyor çünkü artık büyüdü eskisi gibi narin vuramazlar 😂
mavisevdamm_m bbnngg ayni şikayetten dolayı şimdi doktordan geldim.. yorulduysan ayakta kaldıysan ya da aç kaldıysan az hareket eder dedi.. iki gündür grip gibiyum iştahım yok hiç ben ona bağladım.. 26.haftadan sonra düzenli hareket eder şimdi telaş etme dedi
Minigin_annesi0 bbnngg 27+1im bazen hiç hareketlerini hissetmiyorum. Gece yatağa girince çok aktifleşiyo
husyus57 Nesraa_ ayniyiz bende 24+4 48 kiloyla hamile kaldim şuan 56 kiloyum ama ben kilo almıyorum sadece karnımın ağırlığı galiba bende bi değişiklik yok çünkü 😁
gizemkrgzl 26+4 bende 😄 benimde çok şükür iyi geçiyor ama bel ağrım artmaya başladı ve gece tuvalete gitmekten uyuyamıyorum resmen gündüz de hep uykulu oluyorum neyse buna da şükür diyelim😂