iremgrgn Narmina95 29+0 ikem tam 1358 gramdı 🥰🥰 32de tekrar gideceğiz bakalım sizin gibi olacak mıyız 😍
Babyturan Narmina95 29+1 iken 1600 👼🏻 Haftaya gidicez 32 haftalık olmuş oluyoruz bakalım kaç kg olmuşuz🤰🏽
Narmina95 Sessizprofil maşAllah☺️☺️☺️sizinkide önden mi gidiyor yoksa normalmi kilosu falan doktorunz ne diyor?
Sessizprofil Damlanur01 kuzum aksine yiyip içemiyorum adam akıllı önden 2 yaşında bi küçüğüm daha var malesef kilo genetik birşey. Sekerim yok ama suyum ve bebeğin kilosu fazla ilk oğlumda 4 kilo doğmuştu zaten buda öyle olur muhtemelen allahtan 42 haftaya kadar beklemicem 38 de alcak doktorum. Gerçekten normal olsun herşeyi yeter taşıyan anayada yükü bambaşka 🙄
Narmina95 Busra2013 boyunu sormadım ya ama benimkisi kafa yapısına göre 1.2hafta önden gidiyor oda genetikmiş
Sevilesi Narmina95 28 haftalıkken gitmiştim en son o zaman 1340 gram 37 cimdi. Simcik 31 haftalık olduk oglusumla🤰🤗
Sessizprofil Narmina95 bebek normal gelişimi aslında suan 33 haftalık ama 35 gibi gözüküyor kilo boy olarak. Buda genetik muhtemelen şeker veya baska birseyim vıkmadı ilk oğlumdada böyle olmustu 4 kilo doğurdum onuda .Kısacası iri gebelik diye geciyor🙄 dua et canım 🤲🏼
yerimseniben34 32 haftalığız 2 kiloyuz şekerim çıktı diyet yapıyorum 4 gün kdr önde gidiyor kendim diyetten dolayı kilo kaybediyorum inşaallah bebişim etkilenmez aç aç yaşıyorum bir an önce bebeğine kavuşsamda bitse bu açlık :)))
Filizz123 yerimseniben34 cnm 4 gün önde bsy değil ki biz 32. Haftamda şekerdn 15 gün öndeydi 2330 grmdı klomuz
yerimseniben34 Filizz123 dikt etmezsem fark artabilir dedi Dr o yüzden bu evhamım diyet çok zorluyor inanın