Htchknn Kızlar plesentam aşağıda doğuma kadar düzelmezse sezeryanla alırız desi doktor alt üst pijama almıştım birde elbiseli al daha iyi dediler. Alıp memnun kalan var mı nasıl birşey aldınız markası nedir ne yapmalıyım yardım edin ilk doğumum.
Btl2652 Htchknn geceliği normal dogum için dha cok onerıyrlar Cnm sureklı açıklığa bakıldığı için dha rahat oluyrmus sezeryan ıcijn alt ust pjımada dha rht olur dıye dsnyrm gecelik sart degıl bnce
Hanife_ Htchknn bı hafta oldu 2. sezaryenmı oldum ikisinde de pijama takımı aldım normalde de gecelikle rahat edemezdim yatıp kalkması daha zor geliyor pijama takımlarının lastik yeri asla denk gelmiyor hem ayarlanabilir lastik hem ameliyat yeri o kadar aşağıda ki denk gelmesi imkansız normalde hangisinde rahat ediyorsanız onu alın
211212g Htchknn ilkindede sezeryan olmuştum alt üst takım aldım şimdi yine sezeryan olucam yine alt üst takım aldım dikiş yerine denk gelmiyor dikişler cok aşağıda oluyor
Busradzn Ben ılk gebelıgımde sezeryanlıydım alt üst takım kullandım cok rahattı bu gebelıgımdede alt ust takım bakıyorum
Lyra Htchknn yeni sezeryan oldum üç tane alt üst aldım bir tane elbise ama hiçbirini giyemedim elbise sezeryan sonrası çok rahat tuvalete gitmede flan birde zaten ameliyat yerine lastikli alt nasıl giyerler anlamam
Htchknn Önerdiğiniz marka mağaza adı varmı acaba ? Mağlum dışarı çıkamıyorum covidden dolayı almışken iyi birşey olsun istiyorum da o yüzden
Tgbkck Htchknn canım ben trendyoldan aldım kaliteli geldi sabahlikli takim çok ucuk fiyatlar var bence değmez o kadarına
Fasulyemmmm Kızlar bişey sormak istiyorum ben 30.haftamdayım sezeryan istiyorum doktor her şey normla diyor pek sezeryana yanaşmıyor onu nasil ikna edebilirim