Kızlar merhaba. Sırf bunu sormak için üye oldum . Gebe miyim degl miyim blmiyorm şuan. Yumurtlama gunununden önce doktorum gebelik istediğim için folidoce verdi bana. Ama onu kullandigimda yan etkisi oldu. Kasiklarmda sanki taş varmış gibi ağrı oldu yuruyemedm bile. Öyle olunca bıraktım. Başka marka da alamadm, alamam da. Folik asit kullanmasam ne olur ? Hamileysem bebeğin gelisimnde sorun olur mu 😔