Nebyaa Haftaya gireceğiz iki gün öncesine kadar bebegim göğsümün hemen altında yanlardan oynuyordu. İki gündür vajinaya çok yakın bi yerde çok çok altta oynuyor ve hareketleri azaldı. Korkmalı miyim. Doktor randevum 2 hafta sonra öne çekmem gereken bi durum var mi
Derininannesi_ Nebyaa bende bazen vajinama dokunmalar hissediyorum canım 25.haftamdayım bazen de cok üstte oluyo doktorum normal dedi ama cok tedirgin olursan doktora bi danış
irem-Dora Nebyaa benim de öyle, bebek aşağı doğru konumlanmış o yüzden hareketleri kasıklarda hissedebilirsin korkma dedi doktor. Daha bu haftadan ne işi varsa aşağıda artık, kötü düşünmek istemiyorum bir sıkıntı olsa doktor söylerdi sanırım 😅
Canimbebegimm41 Nebyaa canım sırf bu yuzden dr gıttım ayaklarıyla vajınaya vuruyormus hıc bısey yok dedı doktor