annesi19
Yorumlara bebek alacağını alır yazmışlar ama sen tüm gün aç kalınca bebek bu besini nerden alıyor pardonda anlayamadım 😂 doktoruna sor ilk önce hepimiiz tutmak istiyoruz ama maalesef düşünmemiz gereken bi canlı taşıyoruz içimizde şahsen benim gönlüm el vermez o kadar saat bebeği kaç bırakmaya bizden besleniyorlar sonuçta uzun süre açlık olunca kan şekeri düşüyor uzun süre açlık mide şikayetlerini daha çok agırlaştırıyor Hamileliğin ilk 3 ayında kusma ve bulantı gibi şikâyetlere sıkça rastlanır. Bu dönemde bebeğin dokuları oluşur ve ilk 3 ay tüm anne adayları için özenli davranmaları gereken bir zaman dilimidir. Özellikle gebeliğinizin ilk 3 ayındaysanız oruç tutmanız size bazı sıkıntılara yol açabilir. Düşük riski taşıyan hamilelerin, bol bol sıvı tüketmesi gerekir ve oruçluyken bu mümkün değildir. Anne adaylarının gerekli miktarda su tüketmemesi erken doğuma sebep olabilmektedir. Bunun yanı sıra hamilelerin kan şekerinin düşme ihtimali diğer insanlara göre yüksektir. Oruç tutarken uzun süre aç kalınmasına bağlı olarak saydığımız tüm dikkat edilmesi gereken konular ihmal edilmiş olur. İlk 3 ay ve son 3 ay özellikle dikkat edilmesi gereken aylardır.