Mervepera Bi kac gündür düşünüyorum burayada baktim ama hala karar veremedim 29+2 yim şuan yıkamaya başlasam mii bir kaç hafta daha beklesem mi ben yikiycam hepsi kuruyunca halam kuzenim gelecek hem ütü hem oda yerleşimi yapicaz yatağı falan kurulur hazır bekler napam simdi bacılar yav 🤭🙈
Asyanill Mervepera kızımda 30. Haftada başladım hazırlık falan 2-3 hafta sürdü ağırlaşmadan yapın bence sonra zor oluyor zaten iyiki yapmışım diyosunuz vücut ağırlaşınca
Zeyyyn Mervepera bence tam zamanı 32 ye kadar yıkama çanta ütü btrdm valla ne olcağa belli olmuyor iyiki yapmışm sonra ne gezebldm ne oturabldm
Yunusemreninannesi Mervepera asla canim 1 hafta falan sürüyor gerçekten yoruluyosunda ağırlamaktan yap hazır olsun
Feslegen-21 Mervepera bence baslayin etiket kesmesi,yıkanması,utulenmesi, kurumasi,çanta hazırlaması derken baya zaman aliyo zaten hazır dursun bide agirlasinca daha çok insan yoruluyo
Aysun1981 ben etiketleri 2 günde kestim 😂 33 haftadayım ve henüz yıkanmadı. Daha ütüsü var 🥺 Bence erkenden yapın, sonra ağırlaşınca daha zor oluyor
Mervepera Aysun1981 o etiket ayriiii onu hallettim afedersin benimde ebemi halletti 🤣🙈 allahtan akıl ettim onu önceden keseyim dedim iyiki yapmışım kestim renk renk ayırdım bir yikanacaklari paketledim duruyo yorgan yastık nevresim Allah ne verdiyse yikiycam 🤣🙈
Mervepera Feslegen-21 etiketleri hallettim canım bir yikanacaklari bir ayırdım koydum poşete direk makineye atıp yikiycam pazartesi ya Allah bismillah başlarım tam 30 olmuş oluyorum pazartesi de 🙈