YktDidem Kızlar merhaba Bugün nst de düzensiz sancılarım çıktı şuanda belimden kasıklarıma ağrı girmektedir bacaklarım ağrıyor. Ne zaman gerçek doğum sancısı olduğunu anlamalıyım?
0Cerenk YktDidem canım benimde belimden başlamıştı sancılarım belden kasığa sıcak bir duş al daha da düzene girer artarsa zaten mutlaka anlarsın
Bsrahb YktDidem 33 den itibaren nst de benimde sancılarım çıkıyor 36+5 olduk halen gelen giden yok gün içersinde gece adet sancısı hissediyorum gidiyor sürekli. açılma yok sadece rahimde yumuşama var rabbim zamanlı kolay doğumlar nasip etsin
Afifeelif YktDidem doğum sancısı adet sancısı gibi sürekli değil canım. Başta adet sancısı oluyor sürekli olan . Sonra belirli aralıklarla gelip giden sancılar dönüşüyor. Takip etmiştim ben. Öyle anlamistim
Serapmehmet_19 Bsrahb bi sorum olucak canım, biz 29 haftalığız ama nst kaçıncı haftadan itibaren başlıyor
Bsrahb Serapmehmet_19 ben özele gidiyorum özelde 32 haftadan itibaren başladık devlet sanırım daha geç başlıyor