Zynpppppp1 38+4 günlük hamileyim sabah kalktığımdan beri belim çok ağrıyorrrr böyle kırılacak gibi biraz geçti ama yine başladı acile gitmelimiym
Usenmezz99 Zynpppppp1 bir gidin görünün belki açılmanız vardır ama onjn haricinde sancı aralarını kontrol edin
Isameryem Zynpppppp1 yarım saat ayakta kalınca benimde bu şekilde ağrıyor uzun zamandan beri ama ayakta hiç kalmazsam çok ağrımıyor