Colahusu Adetim geleceği gün pembe leke geldi regl oldum sanıp ped taktım üc gün geçti tık yok daha deminde bişeyler yazmıştım bunu eklemeyi unuttum hanımlar sizce bu pembe leke de bi gebelik belirtisi mi