İyi akşamlar hanımlar ben bu sabah 11 buçuk itibariyle normal dogum yaptm ama doğum hikayemi yazmayacam hepinize çok çok dua ettim hamd olsn şuan daha iyiyiz ama benm bayilmalarm oluyor sizde bana da dua edin Rabbim hepinize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin İnşaAllah RABBİM anne olmak isteyen bütün bayanlara hayırlı sağlıklı salih evlatlar nasip eylesin inşaAllah 🤲🤲