Kızlar 20 haftalık gebeyim şişdetli ateş ,baş ağrısı ,üşüme ,eklem agrısı özellikle belde ,hiç bir şey yapılmadı hastanede çok kötüyüm dün eşim hasta oldu bugün sabahına ben eşimle aynı belirtimiz var test verdik pozitif doktoruma yazdım dönmedi oda neler yaptınız ateşi var eklem agrım çok belimi oyanatamıyorum resmen akıl verin bana 😭ateş bebişe zarar vermi 38.5 düşmüyor da çok korkuyorum 🙏