Kbrkrt Yarın doktor kontrolüm var işverenim ücretsiz izin veriyormuş 170 i aradım ücretli izin hakkınız var keserse şikayet edebilirsiniz dedi. İşyeriyle kötü de olmak istemiyorum ama hakkım yeniliyor ne yapsam bilemedim
mirage333 Kbrkrt aylık kontrolleriniz icin izin hakkiniz var diye biliyorum. Ben devlette calistigim icin sorun olmuyor ama daha önce bikac kez buraya yazildı.
bireylulmeselesii Kbrkrt her ay kontrolleriniz için 1 ’ün izin vermek zorundalar. Is kanunundan bulup maddesini gösterebilirsiniz direkt. Hakkınızı yedirtmeyin tabi. Yarın rapor hakkınız doğduğunda da sorun çıkarır zaten bu insanlar
Kbrkrt Derininannesi_ 10 haftalığım yasal hakkım olduğunu biliyorum ama işverenim çok vicdansız narsist bir herif lafının üstüne laf söyleyeni çok kolay harcıyor
Kbrkrt Karaaslan ücretsiz izin yazdır diyor yani kendi rızamla kağıt imzalıcam ücretsiz izin kullanıyorum diye doktora gitmek için
mirage333 Kbrkrt 3. Bölüm 11.maddeye bakın https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=18728&MevzuatTur=7&MevzuatTertip=5
Kbrkrt mirage333 teşekkür ederim ekran görüntüsünü aldım bende yasal hakkım olduğunu biliyorum ama bu adama hakkım var desem burnumdan getirecek diye karşı gelmeyip razı mı geleyim bilemiyorum bi yandan diyorum 200 lira kesilecek diye işinden olma ama hakkımı yedirmekte zoruma gidiyor