Almigok Ben hissediyorum ama şiddetli değil çok hafif elimle ancak bikac kere hissettim herkes kumanda koy atar falan diyo takmış durumdayım surekli kumandayla geziyorum şekilden şekile geziyorum ama asla atmıyor anormal bı durum mu endişelenmeye başladım
Edasenell Almigok bu dediğiniz son 2 ayda oluyor genelde her hamilelikte aynı değil tabi ben kızımda son aylarda yapıyordum bu dediğinizi 2.hamileliğim suan 17.hafta hemen hemen 1-2 kez hissettim
Zuzu04 Bende 21 haftalık hamileyim çok nadir hissediyorum daha erken öyle ayrıca kumanda atmayıda ilk kez duydum ilk hamileliğimde de hiç o kadar şiddetli olmamıştı haraketleri her bebek farklı oluyor bence takmayın kafanıza