hunilimom benim de migrenim var normalde ama gebelikte hiç tutmadı, baş ağrısı da arada çok hafif yaşadım. eğer çok şiddetli baş ağrısıysa, bulantı kusma eşlik ediyorsa nörolojinin değerlendirmesi şart, diğer nedenler de ekarte edilmiş.. bazen beyinde hormonların etkisiyle basınç artışı yapabilen durumlar olabiliyor.. ihmal etmeyin