32 haftalik hamileyim ilk gebeliğim ilk doğumum olacak o kadar çok korkuyorum ki okadar strese giriyorum ki korkudan cesaret edip normal mi sezeryan mi die arastirmiyorum bile hiç bi bilgimde yok öyle çaresiz hissediyorum kendimi acaba bende dogurabilcekmiyim doğum başladığını anlayabilcekmiyim hangi dogum daha kolay olur hc birşey bilmiyorum :(