Bu hissi yaşayan bir çok anne adayı var sanırım çünkü birçok postta okudum. Ama şöyle ki; bugün ilk defa bu kadar uzun süren ve garip gelen bir his ile karşılaştım. Karnımın içinde resmen titreme hissi gibi, çırpınma gibi bir his vardı. Yani panikten tarif bile edemiyorum..
Ama beni korkutan kısmı, yaklaşık 6 yıldır epilepsi tedavisi görüyorum. Şükür uzun zamandır bir sağlık problemim olmadı, gebelik durumu olmasaydı yavaş yavaş hapları bıraktıracaktı doktorum. Gebelik olduğunu öğrendikten sonra haplara devam etmem gerektiğini; hormon artışı olacağı için riske atmak istemediğini söyledi. Allah evlatlarımıza sağlık sıhhat versin; söylemek ya da düşünmek istemiyorum böyle bir ihtimali ama çok korktum. Ne olur siz de yaşadıysanız bana bir yol gösterin. Kötü düşünmek istemiyorum 😔