Yasminaydemir Bugün kahverengi leke geldi adet olmadım adetim gecikti düzensiz daha doğrusu Aralık’ta beta 2.0 referans dışı diyor 0.5 deyince değer normal diyor ben anlamdm hamileyken referans dışı diyor ben hiç bişey anlamdm
Yasminaydemir mom130 bende hiç gelmezdi ilk hamileligimdede yoktu yumurtlama mi var acaba o zmnsa geliyorms