Gozde08 ben de 33’teyim dün yogun bir alt karın ağrısıyla gittim doktora. Benimki de aşağıda, kafası baskı yapıyormuş yürüüdkçe ağrı hissediyorum cok korkuyorum. Her ihtimale karşı progestan fitil verdi doktorum onu kullanıyorum. En azından 36-37’lere kadar kalsın diye dua ediyorm açılmam yok rahim ağzı uzunluğum 25 mm o da cok kısa değil ama böyle baskıya devam ederse git gide açılır dedi doktor