Gulo1511 Valla randevu bulup deneme fırsatım olmuyor ki hiç o yüzden bir şey diyemeyeceğim 😅 arada beyhekime denk geliyorum Gülşah alkan var ona gidiyorum. Çok da ilgili diyemem, sormadan hiçbir şey söylemiyor göstermiyor bebek iyi diyip yolluyor. Diğer develtteki doktorlar da öyle mi bilemiyorum, varsa bana da önerin lütfen 🤭