Birtazeanne bende 33. Haftamdaym ve erken doğum riskim var ve bugün iyice baskı yapmaya başladı aşırı idrarim gelmesede çıkma isteği oluyor 2 gündür uyku uyuyamiyorum onun etkisi de olablir mi blmyorum vücudum iyice yorgun düştü Dr um baskı olursa gel demişti ama önem derecesini anlayamıyorum ilk gebeliğim 🥺