sdymtl Merhaba kızlar. 12+5 im. Bugün ikili testte erkek gibi dendi ve bunu kendi doktorum da dedi. İki doktor aynı fikirdeydi yani. Değişir mi sizce? Böyle olup sonra kız denen var mı? 😀