Babydream Yesilim23 çok ileri derecede olamamıştı benim ilk haftalarımda olduğı için doktorum ilaç vermedi o süreçte iç çamaşırımı ütüleyip giydim ılık sirkeli suyla vajinamı yıkadım her tuvalette ve gün içersinde iç çamaşarım çıkarıp hava almasını sağladım yarım saat yada bir kaç saat ondan sonra bir daha olmadı ama şuan tahminimce var çünkü idrarım var gibi gidiyorum ama az az yapıyorum ve yanıyor pazartesi kontrolüm var test vericem☺️
Zynp19 Yesilim23 şuan hastaneyim 32+2 de hastaneye sancıyla geldim bugece burdayım doğumu durdurmaya çalışıyor doktorum neyden olmuş olabilir dedim enfeksiyon büyük ihtimalle dedi kış ayından dolayı 1.5 ay gelmemiştim kontrole şuan enfeksiyon için antibiyotik serum takıyorlar bence dikkat edin
Yesilim23 Happybsrn belki su içerek atan olmuştur bilemeyiz sonucta? Hani kullanıldıysa da olumsuz bşy oldumu diye merak ettim
Yesilim23 Babydream anladım canım doktor banada erken doğum riskin olabilir enfeksiyon oldugunda diye söyledi bende merak ettim insallah bşy olmaz 🙏🏼
Happybsrn Yesilim23 ilacı doktor verdiği sürece kullanınca birşey olmaz, asıl kullanılmazsa ilerleyebilir, zaten bol su içmek zorundayız, bazıları ne sular içiyorum da yine de idrar yolu enfeksiyonum var diyor,
gunessbeste Yesilim23 canım ben yaşadım suda eritmeli bir şase ilaç kullandım ve hemen düştü. Çok riskli doktoruna güveniyorsan o ne derse onu yapmalısın. Çünkü düşüğe erken doğuma sebebiyet verebiliyor Allah korusun 🙏
Babydream Yesilim23 benim ileri derecede olmadığı için çok üstünde durmadı. Enfeksiyon olmasın diye günde 2-3 defa iç çamaşırımı değiştiriyorum akıntım oluyor ıslak olmasın enfeksyon yapmasın diye. Dediklerimi deneyebilirsin inşallah en kısa zamanda atlatırsın🌸
Balin Yesilim23 bir Problem olmadi canim ama gecmedi de Bana doktor monurol yazmisti onu kullanabilirsin rahatlikla
Hafizm Bende agumentin 1000mg ve suprax aldim geçmeyen enfeksiyon var enfeksiyon uzmanına gittim hatta iki kez manurol şase kullandim enfeksiyon devam ediyor doktor tedavi edilmezse en ağır sonucu erken doğum olur dedi.eger varsa size ilaç almayı reddetmeyin doktor 3 aydan sonra veriyor zaten.
Babyco Hafizm canım ben de 8+4 üm . 3 haftadır antibiyotik tedavisi görüyorum . Önce toz verdiler geçmedi . CEC diye suda eriyen antibiyotik içtim daha da çoğaldı. Şimdi Cefaks antibiyotik verdi . Bilemiyorum bebeğe zarar verecek diye korkuyorum .
Hafizm Babyco doktor kontrolunde sikinti olmaz eğer belki ilac almazsan enfeksiyon olunca düşüğe sebep oluyormuş oyuzden doktoru dinlemekte fayda var.
Haticesen_ Yesilim23 ben şuan kullanıyorum takıntılı olduğum için doktoruma defalarca sordum kullanmalımıyım herhangi bir sıkıntı olur mu diye hiçbirşey olmaz dedi çok şükür şuan herşey yolunda
Havva4134 Kizlar merhaba bende idrar yolu icin gtim kum dokuyorum ole dedi ve kanli isiyordum afedersiniz benden gebelik testi aldi 0.100 ckti ilkkez bole cikti kanim ki daha adetime 14 gun vardi birde ustunden dort gun gecti yarin kan vercem baska bebek formunda okudum. 0.100 cikip adet gecikince hamile cikanlari insallah bnmde ckar sizde bole olan vamri