Deletedmom_40 benim pek yumurtam yoktu. İlkinde 5 tane çıktı, 4’ü döllendi ama sadece 2’si 5. güne geldi. Onları dondurup genetik teste gönderdik. İkisi de genetik olarak bozuk geldi, transfer yapamadık. Öyle olunca 2-3 ay kadar ilaç kullanıp yeniden toplattım. Bu sefer 4 tane yumurtam çıktı, 4’ü de döllendi ve yine 4’ü de 5.güne geldi. Bu sefer hic dondurmadan iki tanesini 5.gün taze taze transfer yaptık, kalan iki taneyi dondurduk. Transfer edilen iki embriyodan biri tuttu çok şükür. Diğeri tutmadı. Şimdi kızımız olacak nasipse.
Biz evliliğimizin 7.yılındayız, çok bekledik bugünleri. Rabbim bekleyen, isteyen herkese nasip etsin inşallah. Gerçekten inanıp sabredince oluyor. Hep dualarımda diyorum ki benim ikinci çocuğum olmasa da olur Allah’ım, sen hic olmayanlara ver. Tüp bebek psikolojik olarak zor bir süreç. Rabbim inşallah yardımcınız olsun canım. Dualarım seninle ☘️🥰