Kızlar nasılsınız neler yapıyosunuz nasıl gidiyor hamişlik benim ilk hamileliğim 15+3 şuan avokadoyuz hamile kaldığınız ilk an annelik duygusuna girebildiniz mi hemen bende henüz yok daha hareketlerini vs hissetmediğim için galiba ama çok mutlu vs çok heycanlıyımmm sizde nasıl oldu acaba 🥰🙈