Cemrreedemirci anksiyetem var normalde hap kullanmam gerekiyor da uzun süre oldu hapları bırakalı aklımda kurup kurup kendimi üzen biriyim Google yorumlar da sürekli 5. Hafta da kalp atışı yok doktor aldır dedi 7. Hafta da gittim hala kalp atışı yok aldır dedi vs gibi yorumlar var. Üzerine bide cuma günü bebekliğinden beri büyüttüğümüz kedimi kaybettim öyle olunca anksiyetem çok arttı. O yüzden birkaç hafta daha beklemelimiyim diye düşünüyorum