Amineishak Şuan 39+3 uz ama oğlum daha aşağıya bile inmedi sabırsızlıkla onu bekliyorum karnım şu son zamanlarda baya büyüdü derim acımaya başladı 😮 sizin hangi haftada doğdu bu arada erkekler geç gelir diyorlar doğru mu 😉😯
Zynppp1 Amineishak benimde 39+2 aynen dediğin gibiyim aşağı inmedi hiçbir belirtisi yok bende çok sabırsızlanıyorum bazen karnım öyle sertleşiyorki derimi delip çıkıcak zannediyorum 😊😊