Kızlar 29+0 hamileyim bugun kontrolumuz vardı kızım 2 tur kordonunu boynuna dolamış ikinci tur cok sıkı degilmiş açılabilirmiş ama ilk turun cok açılma sansı yokmuş haftada 1 kontrole gideceğim ve hareket takibi istedi doktorum buna ek bebegim cok toplanıyor zannediyordum meger doktora anlatınca bebegin kasılması degil rahim kasılmasıymış kasılma için ilaç verdi (adalat) bu arada çok sık yaşıyordum oyle gunde 1 2 kere degil tabi bitmedi sezaryen yerim incelmiş dinlenmem lazımmış Mihra’m ile Dua larınızı istiyoruz bu zorluklara rağmen sağlık ile zamanında kavuşalım inşaAllah 🙏❤ Rabbim hepimizin yavrularını bizlere bağışlasın acılarını yaşatmasın inşaAllah 🌸