Merhaba burayı daha yeni keşfettim peride den geliyorum anneler ve anne adayları cogunlukla buradaymıs hepinize sağlıklı günler diliyorum. Ben 4 aydır evliyim almanya da yaşıyorum geçen ay yani 2 hafta önce yumurtlama günümden bi gün önce eşimle birlikte olduk hamile kalma ihtimalim yüksek oldugu için korunmak istemedik ikimizde. Ve 3 gündür regl olmam gerekirken olmadı. Ki ben bekarlıgım olsun bu 4 aylık evliliğim olsun reglim bi gün bile gecikmez yarın gelcek dediysem gelirdi hep. 3 gündür gecikince acaba dedim. Peride de olanlar bilir hamilelik testini cok trajikomik bi şekilde yapmıştım hayatımda ilk kez yaptım dün büyük bi heycan ve acemilikle nasıl yapıldıgını bildiğim halde panik ve sabırsızlıktan dolayı gittim klozetin içine batırıp öyle test yaptım epey güldüler peride deki hanımlar bana acıkcası bende kendime güldüm biliyordum doğrusunu işte o an ne yapacağımı şaşırdım aceleyle böyle bişey denedim ve sonux tabiki negatif cıktı bundan 3 gün öncede biraz ruhsal olsrak kendimi kötü hissettim ve burdaki acile gittim kanımı aldılar neyim var diye bakmak için o sırada serum yedim. Yeni geldiğim için almancayı tam bilmediğim için eşiime özellikle sordum kanda hamilelik cıkabilir mi sor doktorlara dedim ama kanımda bişey cıkmadı sağlık acısından da iyiydim dediğim gibi 2 hafta önce birliktelik olduysa belki kanda cıkmadı bilmiyorım ama hissediyorum hamile oldugumu hastaneye hamilelik şüphesiyle gitmedik acaba kana özellikle onun içn bakmadılar mı nasıl işliyor hastanede öyle şeyler pek bilmiyorjm yorum da yapmal istemiyorum ama insan şüpheye düşünce gerçekten herşeyi düşünüyorum inanılmaz duygusal günlerde yaşıyprım sizce 2 haftalık hamile miyim kendimi öyle görüyorum tekrar test almaya cekiniyorum negatifse diye hepinizin yorumlarını bekliyorum