Aybike123 Husna2734 valla indirimde buldukça sleepy ve baby turco aldım hem ıslak mendil hemde bez daha 34 haftaligiz 😂🤷♀️
Zeytininannesi01 Husna2734 5 aylıkken aldım koydum bez için bi yenidoğan aldım birde 2 numara aldım sleepy nin, ıslak mendili de hep yenidoğan aldım biraz stok yaptım hem sleepy hem unibaby aldım şimdi iyikide almışım diyorum günden güne zamlanıyor 🤦🏻♀️
Husna2734 Aybike123 ya bende almak istiyorum ama bı kaç arkadaş ıslak mendil kuruyor dedi baby turco alcam ama karar veremedim
Husna2734 Leylayz Bizde bugün tüp oğlusla 30. Haftaya girdik sadece iki paket yeni doğan bez aldim devam edeyim ben almaya 😊
Mrvgl Husna2734 Valla bez stoğu yapın şimdi kara kara dusunutorum bim mi a101 den mi alayım diye. Sürekli artıyor. Bebeğim 10 aylık slpeey kullanıyordum 5 numara bulamıyorum,bulsamda çok pahalı.
gulsonmez27 Husna2734 baby turconun bezi çok iyi pişik yapmıyormuş bende daha doğurmadım ama ondan aldık..Islak mendilini de araştırdık maalesef hiç iyi yorum yok.Hem çok ıslak hem de boyutu çok kısa yazmışlar.Islak mendil bence sleepy al
Lulikli Husna2734 indirim olunca aldım valla. 2-3 ay önce 134-136 tanesine indirimde 84 lira vermiştim şimdi indirimle 150den 160dab aşağı değil. Bi markayı gözüne kestirip al canım bekleme bence.
Husna2734 Lulikli evet indirimdeyken alayım ama işte eşime arakadasi demiş sakın almayın kurur diye o da şimdi alsak mi almasak mi diyor 😊
Leylayz Husna2734 bende bir paket 1 numara bir paket 2 numara aldım başka almayı düşünmüyorum çünkü beze tepkisi nasıl olur hangi numara uyar bilmiyorum sleepy natural aldım bunları kullanayım memnun kalırsam zaten devam ederim diye düşünüyorum.
Lulikli Husna2734 arkadaşım aldı hiç kurumadı açıkcası. Ben de aldım ıslak mendilleri kuruduğunu düşünmüyorum son kullanma tarihleri çok uzun hemen kurusa satılmaz herhalde 🧐
minik22 Bez için markada kararsızım ya bazıları pişik falan yapıyo sızıntı yapıyo ya prima düşündüm ama çok pahalı diğerlerinden de nasıl stok yapsam bilmiyorum 😖
Dudu_123 Husna2734 ben test amaçlı bir tane baby turconun 1 numara bezini aldım 4-5 tane de yenidoğan ıslak mendilini çünkü bebeğimin cildiyle uyumlu olacak mı olmayacak mı belli değil yaşayıp göreceğiz ona göre de ya baby turcodan devam ederim ya da değiştiririm stoklamak istemedim bu yüzden
Husna2734 gulsonmez27 Evet bezini kuzenim kullanıyor çok iyi diyor ama işte bizim bebişe iyi gelcekmi bilmiyorum ıslak mendil de hep şikayet var bakalım kısmet
Naazli Husna2734 canım 22. Haftadayız. E bebek indiriminden 2 paket 1 numara bez aldım. Iskak mendil kullanmayı düşünmediğim için almadım