Kızlar birkaç aydır sabahları yataktan kalkarken topuklarim felaket agriyor terliksiz duramıyorum.Yurudukce vs gün ortasında geçiyordu. Şimdi 1, 2 gündür topuk ağrılarım pek geçmiyor üzerine iğne batması gibi acı eklendi. Topuk dikeni mi acaba diye düşünmeye başladım.Hamiellikte kilodan vs olabiliyormuş.Doktora gitmeyi düşündüm onlarda röntgen vs isteyecek gebelikte cekilemeyecegim o zaman silikon tabanlık , buz uygulaması, hareket vs oneriyorlarmis.Sizler ne diyorsunuz böyle ağrısı olan ve tedavisi için neler yapıyorsunuz?Bu arada 32 haftalık hamileyim 8 kg aldım.