Merhaba testim 22 Ocak da pozitif çıktı. 7 gün karantina sonrası 8.gün test yaptım yani 29 Ocak da pozitif çıktı yine sonra bugün yani 2 subat da yaptım yine pozitif ama tabii 7 günden sonra karantina yok. Ama test pozitif ve o virüs bugün 13.gün hala vücudumda. 25 hafta 3 günlük gebeyim kan sulandırıcı ve vitamin kullanıyorum. Sorum su acaba kaçıncı günde negatif oldu ve bebeğe zararı oldu mu hiç bu illetin 😔😔😔 bulaşıcılıgı yok artık zaten ama sonuçta vücudumda bu virüs ve karnımda bir can var korkuyorum 😔😔😔