Kumru48 Bayanlar gebelik riniti yaşayan var mı 1 ay dır sabahları grip gibi kalkıyorum ve 10 kez hapşırıyorum çekilmez oldu normalde 2 3 gün sürerdi şimdi 1 ay oldu hala geçmedi lütfen olanlar yardımcı olabilir misiniz?🙏🏼🙏🏼
feyza0806 Kumru48 başka bi belirtiniz var mı bende geçen hafta KBB doktoruna gittim sinüzit ve rinit teşhisi koydu burnum tıkalı ve arada bir aşırı yanma ve gıdıklanma hissi oluyo kaşınıyo
nsavas Kumru48 Bende aynı durumdayım doktor b grubu ilaçları kullanabilirsin dedi ama ben yine de güvenemedim Burum tıkanıklığından geceleri uyuyamıyorum maalesef
Derininannesi_ Kumru48 ben cocukluktan beri alerjilerle ugrasıyorum hamilelikte iki katına çıktı denemediğim kalmadı ama nafile hapşırık akıntı tıkanıklık asla geçmiyor
Kumru48 feyza0806 Bende gebelik öncesinde de vardı ama ayda yılda bir olurdum bir aydır geçmiyor gece 5 gibi burnum akmaya başlıyor sonra arka arkaya hapşırmaya başlıyorum sabah kalktığımda da ise gözlerimden yaş geliyor öğlene falan geçiyor akşam olmuyor
feyza0806 Kumru48 valla bende oyleym bazen tek tataflı burnum ve gözüm akıyo yanıyo çok tuhaf burun tıkanıklığıma bebeğime aldığım serum fizyolojik ten sıkıyorum resmen geçmesi için artık bekler oldum
Kumru48 Derininannesi_ Bana doktor anne veya babadan genetik geçmiştir dedi annemde de var ama benim ilk gebeliğimde hiç olmadı böyle birşey bu gebeliğimin 3 . ayında bu sorun çıktı hayırlısı bakalım
Derininannesi_ Kumru48 domuz gribi oldum geçen haftalarda ondan sonra hiç geçmedi benim. Annem de alerjik evet ondan geçmiş bana da