Ben 3. Denemede hamile kaldım. Sürekli sağdan gelişiyodu sağımda kistim var diye tutmuyodu. Klomen dozunu artırdık son denemede solda geliştirdi ve hamile kaldım onun çatlamasıyla. Bence doktorunuza uyarak sabırla devam edin rabbim nasip etti mi her şey olur. Hiç strese falan da girmeyin.