Aysegl İyi bayramlar hanımlar🙋🏻♀️☺️ 40 günlük bebeğim her saniye sallanmaya alıştı. Onu bırakıp hiç bişey yapamıyorum. Sürekli sallanmak istiyo ve bu beni çok yıprattı. Kendi sallanır beşik önerilerinize ihtiyacım var😴
Deletedmom_26 Aysegl https://www.hepsiburada.com/sunny-baby-615-caretta-besik-p-AILEDALPA615-MV?magaza=%C3%87ocuk%20Market&wt_gl=cpc.nelk.6809.abo-tumu-pla&gclid=EAIaIQobChMI2IaouOL93AIVjk8YCh290gGJEAQYCiABEgLzUPD_BwE çok memnunum canım tavsiye ederim
ZeynepKeke Aysegl fisher price 3 in 1 aldım canım ben otomatik istersen yaz nete videolarıda var kısa ömürlüde değil
Tosbagam 4 moms markasının ana kucağı var sesli ve sallanan, yanında dururken ayakta uyuyordum mağazada fiyatı muadillerine göre yüksek çok çeşit var ama bir kaç gün sallamamaya alıştırabilirseniz ona alışır ve devam eder. Ben sallarken ana kucağı kırdım. Sonra da sallamadan uyutmaya alıştırdım. Belim kopuyordu beşiğine eğilip uyutucam diye ama sonunda vazgeçti 💪🏻
Neslihandr Deletedmom_26 merhabalar. Almayı düşünüyorum bunu ama ses yapıyor mu sallarken acaba? Bilen varsa cevaplayabilecek mi
Deletedmom_26 Aysegl Hım sürekli olarak istiyorsunuz valla canım bilemedim o zaman arkadaşların vardır inşAllah bildikleri
Papatyamoms Daha yolun başındayken bence alışkanlıktan kurtulmasini sagliyin sürekli sallanmaya alıştırmak yerine , baldan anne instagram da takip edebilirdiniz
Ozteber E bebekte 550 tl civari bi slaincak anakucagi ne deniyosa ondan aldim henuz kullanmak nasip olmadi ama 4moms fln cok pahalı olduğu için onu almıştım bi bakın isterseniz yorumlar cok iyi yanli s hatırlamıyosam 15kg kadar kullanılıyo
Ozteber Aysegl ismini unuttum özür dilerim cok yardımcı olamadım ama inşallah memnun kalırsınız ben aldim kurdum şimdi bebisimi ona yatırıp mutfakta Rahat rahat yemek yapabilmenin hayalini kuruyorum😊
Aysegl Ozteber Arıyodum bulamadım, biraz daha bakiyim. Allah kolaylık versin size de. İyi bayramlar ☺️
Ozteber Aysegl baby&plus wind otomaotomatik salıncak ama fiyatı artmis🙄 ben 500 aldim 550 oldu şuan 649 yaziyo
Aysegl Ozteber bizim beşiğimiz ve anakucağımız var ama kendimiz salla salla yorulduk 20 gündür fena alıştı, otomotik şart oldu 😒