2 kutu antibiyotik içmeme rağmen henüz tam olarak geçmedi Bu yüzden ilaçsız tedavi çok zor zaten hamilelikte kullanılabilecek haplar veriyorlar hap kullanımındansa enfeksiyon daha riskli Bu yüzden doktorunuzun verdigi ilaçları kullanmanızı tavsiye ederim