Ceylankosova Ankarada devlet hastanesinde ayrintili ultrason yapan yer var mi komsum 23. Haftasina giricek ozele okadar para vermek istemiyo uygun bir yer var mi bildiginiz banada fikir olur simdiden
Zehra9616 Ceylankosova zubeyde hanimda yaptirirsin en cabuk sehir hastahaneside yapiyo ama 12 haftadayken falan randevu alman lazim yani suan vermezler 2 hastahane aktif yapio sehirde randevu yok zubeyde en mantiklisi
powermom06 Ceylankosova ben doç . Mehmet metin altayli ya gittim cukurambarda 2.5 saat ilgilendi cd resim ve videolar verdi assiri ilgili tatli.dilli vallahi tavsiye ederim.butceniz varsa … 900tl idi 10 gun once gittim
Damla7 Ceylankosova Etlik zübeyde hanımda Caner Kösede 11 12 15 şubata randevu var hemen alsın bence doktor harika bu arada 23.hafta daha fazla gecikmesin
Ceylankosova Zehra9616 ben simdiden alsam 2 bucuk ay sonrasina anca randevu alabiliyorum.ha oylemi Allah muhafaza acil bisey olsa yandik desene
Zehra9616 Ceylankosova zubeydede en cabuk olur cnm normal muayene randevusu al detayli icin geldim de hemen kagit verip yonlendirir maalesefki baska hastahaneler 30 haftadan sonra acil bisi olsa bakmiyo bile takibin yok die
3mlkannesi @Ceylankosova bende Ankara eğitim ve araştırma hastanesinde randevu bulamadım malesef Zübeyde Hanımi aradım önce normal muayene gelip sonra gün alabilirsiniz dediler gittim ancak küçük olduğu için şimdi veremeyiz dediler benim 14 haftalikti 18 haftada gel 2 3 gün sonrasına ayrıntılı ultrason günü veririz dediler orda çabuk veriliyormuş
Damla7 Ben normalde Caner beye gidecektim ama ilk bebeğimde özel klinikte yaptırdım bunda pişmanlık yaşamamak için Dr Sinan Tan var ona gidicem Diğer türlü Caner Köse çok tatlı dilli bir doktor
3mlkannesi @Ceylankosova şuan kaç haftaliksin acaba ben doktora söyledim ama o kadar uzak tarihe veremeyiz 18 haftalıkken gel 2 3 gün sonrasına veririz dedi
Ceylankosova 3mlkannesi suan 11+6 dun sehir hastanesinden 19 nisana aldim devlet hastaneleri erken haftalarda randevuya yonlendiroyo zaten
3mlkannesi @Ceylankosova şehir hastanesi miydi ben Zübeyde hanım zannettim canım kusura bakma dedim baya atıyorlar o zaman beni niye bu kadar geç çağırdılar diye merak ettim benimde 14+6 18 haftada gideceğim inşaallah
3mlkannesi @Ceylankosova :) Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💜