Ikigozumuncicegiii brüksel tüp bebek merkezi bizimki. Kuzenimin ki istanbul tüp bebek merkezi. En yakın arkadaşlarım jinemed ve memorial hastanesinde yaptırdı. Hatta 13 sene evvel görümcem ümraniye devlet hastanesinde bu şekilde yaptırmış. Hala belki kardeş isterlerse diye donuk embriyoları duruyor. Zaten çoklu dondurmanın amacı ileride 2. 3. Çocuk için saklamak, ya da allah korusun anne karnında ölüm düşük olursa bir kaç sefer deneyebilmek için yapılıyor. Hepsi çöp olacaksa bu kadar yumurta toplamanın ya da embriyo döllemenin bir manası yok. Üzülüyorum yani böyle ciddiyetsiz ve emekleri çöp eden yerleri doktorları duyunca. İnsan ne emeklerle ne masraflarla geliyor bu duruma. Sonuç sıfır.