Cigdemy92 23 haftamda basurun son noktasindaydim canım artik bekarliktan vardı bende hamilelikte hepten baş edilmez duruma geldi 5 gün oturamadim lavaboya gitmeye korktum tuvalette ağlanırmı hüngür hüngür ağladım kapinin arkasindada gunlerce eşim kahroldu bi basur yüzünden son çare doktora gittim gecen ramazan bayramiydi ikizlerim olck nasipse illa ameliyat diye tutturdu doktor sonucta narkoz verilcek canli canli ameliyat edicek hali yok dusundum tasindim o ameliyati olmadan ciktim kendi gittigim kadin dogum uzmanim bana bi ilac verdi onun sayesinde 4 5 güne gecti rahatca tuvalete bile ciktim artik yani doktorlar bile para için neler yapiyo güvenim kalmadi diyebilirim 🤚 o yuzden en iyi çözüm fazla ıkınmadan lavabo ihtiyacinizi görün ve basurunuzu mümkun oldugubca elinizle iceri itin bi sure sonra geciyo zaten hepinize hayirli dogumlar dilerim 🤗