Edanurgltkn geçen sene ramazan da hamileymişim haberim yokmuş 😊 3 hafta boyunca aralıksız tutmuştum, 3 haftanın sonunda artık bir gün kendimi sahurda kötü hissettiğim için ve sabahı da kalktıgımda kötü olduğum için tutmayıp test yapmıştım pozitifti sonra doktora gidince 6 haftalık olduğumu öğrenmiştim. Oruç konusu geçince doktor bıraktın dimi oruç tutmayı diye sormuştu. Bu da böyle bir anımdır, yeri gelmişken bahsedeyim dedim 😎